ACTIVA’T 2019: LANZAROTE.

Aquest contingut també està disponible en: Español

ACTIVA’T 2019: LANZAROTE (07/07/19 Al 12/07/19).

Dins el programa Activa’t hem fet 3 viatges . Aquest va ser l’inicial. Els dies escollits van ser del 07/07/19 al 12/07/19. En aquesta ocasió es va visitar la gran illa de Lanzarote. Un cop vam ser allà, és van visitar molts llocs emblematics  on els vam gaudir molt. Un dels llocs que és va mirar va ser el important Parc Nacional de Timanfaya. Un cop allà el recorregut va ser molt extens.

(El Parc Nacional de Timanfaya).

Una de elles, va ser les pedres calentes, ja que es una zona de terra volcànica i fa molta calor. L’altre cosa que vam poder mirar va ser els guèiser. Un Treballador del parc tirava aigua en uns forats al terra i en poc temps l’aigua i el vapor sortia molt ràpid i molt calent cap al cel i això va agradar molt als nostres viatgers. Una de les altres coses que vam mirar va ser, la barbacoa natural mes gran del món. I per acabar la visita el parc, vam fer una volta amb els camells. Va ser molt divertit.

(La gent disfrutant de la barbacoa natural més gran del món).

(Els Camells esperant a la gent).

Però aquí no acaba tot, també es va poder anar al nord de l’illa a la zona de Haría a veure una cova molt gran anomenada la cova dels verds, un lloc molt important i bonic ple de plantes i d’aigua. I per acabar les sortides, anavem a relaxar-nos al hotel i ens feiem un bany a la piscina mentres disfrutavem  de les vistes del mar que eren molt maques. Però això no es tot, dir que en la zona del hotel a part de descansar també ens vam divertir molt ballant en la discoteca o fent un musical. Finalment vam tornar a casa molt contents desprès de disfrutar d’aquell gran viatge.

(Els Viatgers de Grandalla de tornada a casa).