Activa’t per Cap d’Any a Lloret 2016

Dilluns 28 de desembre de 2015

A la porta de l'Hotel

A la porta de l’Hotel

Avui tot i ser el dia dels innocents hem començat el viatge sense haver rebut cap innocentada. Ens hem trobat a les 10 a l’Estació del Nord de Barcelona a l’andana 24. On hem agafat l’autobús que ens ha portat fins a Lloret. Quan hem arribat tot xino-xano hem fet camí cap a l’hotel on hem arribar cap a l’hora de dinar, i ens ha donat el temps just per deixar l’equipatge i anar cap a dinar. Hem dinat i després una breu caminada pel Passeig Marítim i cap a l’hotel. Allà hem aprofitat per instal·lar-nos i descansar una mica. Cap a mitja tarda hem anat al centre històric tot passejant per conèixer els entorns de l’hotel, al cap d’una estona hem anat a fer un beure tot esperant a que es faci l’hora de sopar. A la nit, hem decidit quedar-nos a l’hotel perquè estàvem cansats del viatge i volíem tenir forces per futurs dies.

Al final sembla que els monitors no ens han fet cap innocentada.

Dimarts 29 de desembre de 2015

Castell de Sant Joan

Avui ben esmorzats hem anat al Castell de Sant Joan i hem fet una bona caminada, ja que des d’allà hem anat també a veure el mirador del monument a La Dona Marinera, on ens assentat una estona per contemplar el meravellós paisatge de Cala Banys. Quan ja erem de tornada hem fet un refrigeri a mig camí per recuperar forces i seguir fins a l’hotel per dinar.

Hem dinat tranquil·lament i hem descansat una estona. A la tarda hem tornat a passejar pel cas antic de Lloret, uns espais que ahir no varem poder visitar, durant el passeig hem fet uns refrescs, durant la passejada hem aprofitat per visitar la Capella del Santíssim. Després del passeig hem anat cap a l’hotel a preparar-nos pel sopar.

Al acabar de sopar hem aprofitat per gaudir de la música en directe i de la festa que ens oferia l’hotel.

Dimecres 30 de desembre de 2015

Font de Canaletes

Avui al matí hem començat d’hora i amb ganes de caminar, així que hem començat la ruta cap al Museu del Mar, però de camí hem aprofitat per passejar pel Passeig Mossèn Jacint Verdaguer on ens hem trobat la font de Canaletes de Lloret, que és una reproducció de la de Canaletes de Barcelona. Al arribar al Museu del Mar hem descobert que està ubicat a Can Garriga, una casa indiana de tres plantes de gran valor històric i molt espectacular. Dins el museu hem gaudit d’una col·lecció de maquetes navals, un patrimoni que molts pobles de mar com Lloret tenen com a tradició. Al acabar del museu hem anat a visitar l’església parroquial de Sant Romà. és ha sorprès molt que fos un edifici modernista i no com moltes de les que coneixem. A dins hem pogut veure les diferents capelles que té i que també ens han sorprès molt.

A la tarda hem passejat tranquilament pel Carrer de la Vila on hem trobat una botiga on feien espelmes artesanalment i ens han ensenyat com ho feien. També hem anat al Pub Bummel a prendre un refresc i descansar una mica. Com que el Barça jugava contra el Betis, hem anat a sopar una mica mes d’hora per poder veure el partit al bar de l’hotel.

Al acabar el partit hem aprofitat per fer sortida nocturna al centre de Lloret on hem acabat al nostre pub amic. Allà hem pogut jugar a diferents jocs de taula i hem gaudit d’una bona vetllada.

Dijous 31 de desembre de 2015

Sopar de Cap d'Any

Sopar de Cap d’Any

Després d’esmorzar ens hem posat de camí cap al Museu de Arqueologia, ubicat a Can Saragossa una mica lluny de l’hotel, però hem trobat un gran centre comercial on hem aprofitat per descansar una mica i visitar les botigues i la moda que hi haurà aquesta nit. Al cap de poquet ja hem arribat al Museu que és un dels masos més antics de la vila i que el van reformar fa anys com a edifici modernista. A dins hi ha una exposició molt bonica del pintor Joan Llaverias i també la seva biografia a part de restes arqueològiques.

Al migdia amb gran alegria i emoció han arribat els altres companys de viatge, que han sortit de Sabadell i Barcelona al matí. Quan nosaltres hem arribat a l’hotel ells ja havien arribat i ens esperaven a recepció. Els hem explicat entre tots el que hem fet, per fer-los una mica d’enveja. Després hem parlat de tot el que volíem fer aquests dies que quedaven.

Després de dinar i d’un bon descans per poder agafar forçes per la nit, hem decidit fer una volta pel casc antic molt relaxadament per què els nouvinguts veiessin Lloret i es poguessin ubicar. Durant el passeig i la xerrada hem aprofitat per fer una parada i prendre un refresc. Al cap d’una estona hem anat a l’hotel a preparar-nos pel sopar de Cap d’Aany. Hem quedat a les 20:00 al menjador tots preparats.

Avui al sopar hi havia molta gent i amb moltes ganes de fesa. Avui el sopar ens el servien a taula, i teniem un menú especial on hi havia llamàntol, filet, llagostins entre moltes altres coses. Estava tot boníssim. Al acabar de sopar hem fet les campanades  amb el tradicional raïm i una mica de torrons. Quan ja erem al 2016 ha començat la discoteca i l’orquestra on hem estat ballant fins a altes hores de la nit.

Divendres 1 de gener de 2016

Exposició de Pessebres

Avui ens hem llevat una mica més tard i amb una mica de son però amb força gana hem anat a esmorzar. Al acabar hem anat a veure l’exposició pessebres a l’ermita de Sant Metges, on hem pogut gaudir dels guanyadors d’aquest any. Aprofitant que avui hi ha moltes coses tancades hem passejat tranquil·lament per la platja on hem trepitjat la sorra i hem contemplat el mar.

A la tarda, encara cansats per la gran festa de Cap d’Any, hem anat al centre a prendre un refresc però ho hem trobat tot tancat, i hem optat per fer una volta tranquil·la i hem gaudit de l’enllumenat de Nadal. Després tornant cap a l’hotel hem trobat un bar obert i hem pres un refresc.

Ben sopats i una mica més descansats hem tornat al pub amic on hem gaudit d’una bona vetllada tots junts i ens hem acomiadat de l’última nit a Lloret amb moltes ganes de repetir-ho. I fent molta festa, semblava que el cansament ja havia desaparegut.

Dissabte 2 de gener de 2016

Cambrers de l'Hotel

Cambrers de l’Hotel

Avui s’acaba el viatge i encara no hem tingut temps de comprar els records per la família i els amics. Així que després d’esmorzar hem anat a fer les compres i al acabar hem tornat a l’hotel per preparar l’equipatge que havíem de deixar les habitacions a l’hotel.

Quan hem acabat de dinar, hem aprofitat per veure el partit del Barça i l’Espanyol, tot fent temps per agafar l’autobús que ens portarà cap a casa i farà que el viatge s’acabi definitivament. Hem arribat a Barcelona cap a les 20:00 i després d’acomiadar-nos hem anat tots a casa nostra.