Crónica: Desconnecta Pont del Pilar 2015 Tossa de Mar

Dissabte dia 10 d’octubre de 2015dia10 arribada
Ens vam trobar tots a l’estació d’autobusos de Sabadell i tot seguit agafarem el tren cap a Barcelona per poder fer transbord amb l’autobús. Un cop a l’autobús ens va portar molt tranquil·lament cap a tossa de Mar. En arribar, directes cap a l’hotel per deixar les maletes i a dinar!! Després de fer una migdiada ens vàrem trobar per visitar la platja de Tossa i els voltants de l’hotel, un espai molt maco. En acabar la visita ja tocava sopar i mitja hora després vàrem anar a la discoteca de l’hotel on vàrem ballar molt i fer molta festa. Quan es va acabar, que va ser d’hora i uns quants volíem sortir per fer visita nocturna al castell, i amb moltes ganes vam pujar fins al far i després tocava la baixada i a dormir.

Diumenge dia 11 d’octubre de 2015dia11 castell tossa
El diumenge ens vàrem llevar una mica d’hora i a gaudir de tossa de mar. Al matí volíem veure el poble tranquils i com que hi havia un trenet que feia una volta per tot el poble ens va portar per veure els racons especials. Després com el tren no pujava al castell, ho vam fer nosaltres tot xino-xano, va ser molt divertit! Després de dinar i de la migdiada volíem fer un passeig per tot el casc antic. A la nit, després de sopar, ens vam trobar que a l’hotel havia portat uns guacamais que feien un espectacle molt sorprenen: sabien contar, encertar cistelles, anar amb bicicleta i patinet…, va ser molt entretingut. Quan va acabar l’espectacle molts estàvem cansats i vàrem anar a dormir, els altres de Festa!!!

Dilluns dia 12 d’octubre 2015dia12 espectacle d'aus
Ja era l’últim dia i tocava tornar cap a casa, però encara volíem gaudir del dia. Al matí a veure el mercat medieval que hi havia a les faldes del castell, en un entorn molt privilegiat, i després a gaudir d’un espectacle d’aus. Hi havia mussols, corbs, àguiles i falcons, alguns fins i tot vam poder participar en l’espectacle on l’àguila ha passat entre les nostres cames!!! En acabar l’espectacle, ja teníem gana així que a dinar!!, i com que ens venia de gust un “kebab” cap allà vàrem anar on ens el van fer molt bo. Ja era l’hora, cap a buscar l’equipatge i l’autobús per anar a l’estació de autobús i començar el viatge de tornada.