Noticies

Desconnecta a Vilanova y la Geltrú para Todos los Santos.

Desconnecta a Vilanova 2019. En el puente de  Todos los Santos  fuimos a Vilanova y la Geltrú.  Una vez allí fuimos a visitar el museo del Ferrocarril . Después de la visita, nos marchamos a comer y hacer un pequeño descanso. Para acabar el día, luego de cenar salimos de marcha a celebrar el Halloween.

Vilanova i la Geltrú
Desconnecta

Desconnecta a Vilanova i la Geltrú per Tots Sants.

Desconnecta a Vilanova 2019.  En el Pont de Tots Sants vam anar a Vilanova i la Geltrú. Un cop allà vam anar a visitar el museu del Ferrocarril. Desprès de la visita, vam marxar a dinar i fer un petit descans. Per acabar el dia, després de sopar, es va sortir de marxa a celebrar

Activa't Creuer pel Mediterrani
Activat

Activa’t Creuer pel Mediterrani.

Creuer pel Mediterrani 26 al 29 d’Octubre  del 2019.  El grup de Grandalla va salpar del port de Barcelona el dia 26 direcció a Marsella a França i després a Savona Itàlia. Dues destinacions molt boniques. A Marsella es va fer un recorregut per tota la ciutat, i vam visitar la Bàsilica de Notre Damme

VACANCET 2019 BUDAPEST

Vacance’t: Budapest Aquest any dins del programa VacanCET el lloc escollit va ser  Budapest, aquesta zona d’Hungria ens va agradar molt. Un cop allà, es va poder visitar  places monuments i arquitectura que és patrimoni cultural i mundial de l’Unesco. Unes rutes molt xules on tothom s’ho va passar molt bé. En aquesta zona emblemàtica

Activa’t: Lanzarote

ACTIVA’T 2019: Lanzarote. Dentro del programa Activa’t hemos realizado 3 viajes . Este fue el inicial. Los dias escogidos fueron del 07/07/19 al 12/07/19 . En esta ocasión se visitó la gran isla de Lanzarote . Una Vez fuimos Allí, uno de los lugares que se miró fue el importante Parque Nacional de Timanfaya. Una

Florència
Activat

ACTIVA’T FLORÈNCIA 2019 (24/08/19 AL 29/08/19)

ACTIVA’T: FLORÈNCIA. Dins del programa activa’t aquest agost és  es va fer un nou viatge. El lloc escollit ha sigut la bonica Capital de la Toscana i els seus voltants. Els viatgers de Grandalla, hem visitat aquest indret tant bonic. No Solament vam mirar i disfrutar aquesta ciutat tant genial sinó que és va poder

Activa't Lanzarote

ACTIVA’T 2019: LANZAROTE.

ACTIVA’T 2019: LANZAROTE (07/07/19 Al 12/07/19). Dins el programa Activa’t hem fet 3 viatges . Aquest va ser l’inicial. Els dies escollits van ser del 07/07/19 al 12/07/19. En aquesta ocasió es va visitar la gran illa de Lanzarote. Un cop vam ser allà, és van visitar molts llocs emblematics  on els vam gaudir molt.

Celebrem els nostres 15 anys

El passat 20 de Juliol vam celebrar els nostres 15 anys amb una gran festa a la nostra seu! Tots els usuaris i usuàries juntament amb les seves famílies van estar convidats, vam fer activitats familiars, en primícia vam fer el passí del documental #somgrandalla va haver-hi l’actuació del grup els Que son son i vam acabar

Grandalla

VacanCET Budapest 2019

Del 13 al 18 de Maig els usuaris i usuàries de VacanCET van anar de viatge a Budapest. Van poder visitar els llocs més emblemàtics de la ciutat com el Museu Jueu, l’arbre de la vida, la vací utca (carrer comercial de Budapest), el castell de Buda, el riu Danubi i moltes més coses. També

Grandalla

Fira Medievàlia

El passat 18 i 19 de Maig Grandalla vam estar presents a la fira Medievàlia de Sabadell amb la nostra parada! Volem agraïr tota la gent que va passar i va col·laborar amn nosaltres!