Penyíscola 2013

Arribant a l'hotel

Arribant a l’hotel

Diumenge 4 d’agost de 2013

Ens hem trobat a Sabadell amb la meitat dels viatgers aproximadament cap a les 15:00h i hem sortit cap a Barcelona quan ha arribat l’autocar. A Barcelona hem carregat a la resta de viatgers i finalment hem començat el viatge cap a Peñíscola.

Durant el viatge en autocar hem fet una parada per fer una mica de berenar i estirar les cames i després ja directes cap a l’hotel. A la parada també hem aprofitat per dividir-nos en dos grups i així ens ho passarem millor.

En arribar a l’hotel hem sopat i després ens hem instal·lat cadascú a la seva habitació, i ja separats per grups (1 i 2), els que han volgut hem sortit a fer un refresc.

Dilluns 5 d’agost de 2013

GRUP 1Grup 1 a la Platja Sud

Avui ens hem llevat a les 8.00h per així estar a les 9.00h esmorzant. Després, al matí, hem anat a la platja del sud de Penyíscola. L’aigua estava molt bona i el lloc era ideal perquè la platja era molt poc fonda. En acabar hem tornat a l’hotel per fer-nos una dutxa i dinar. Després hem descansat una estona.

A la tarda hem quedat a les 17.00h al pati interior del hotel i hem marxat a visitar el Museu del Mar on hi havia uns aquaris molt bonics, hem donat un volt pel voltant del castell de Peñíscola.

A la nit hem anat a un a terrasseta a prendre alguna cosa i hem tornat al hotel perquè estàvem molt cansats.

Grup 2 al Castell de Papa Luna

Aquest matí hem quedat a les 9.00h per anar a esmorzar. Després, ens hem posat el banyador, hem agafat la tovallola i ens hem posat protecció solar per anar a la platja. Hem anat a la platja Sud, on es pot caminar i caminar perquè l’aigua no arriba a cobrir. Cap al punt de màxim sol hem recollit i hem anat a l’hotel a preparar-nos per dinar.

A la tarda hem decidit fer una bona migdiada per poder allargar més a la nit. Cap a les 17:30h ens hem trobat per anar a visitar el Castell de Papa Luna (a la foto), on hem pogut veure les diferents estances i una exposició dels Templaris. A l’acabar hem fet un refresc al costat del port.

Després de sopar hem anat a fer un beure al pub Teatro, i com que estava molt tranquil i teniem ganes de seguir la nit hem anat al Duomo. Cap a la 1.00h hem anat cap a dormir.

Dimarts 6 d’agost de 2013

Grup 1 al Castell de Papa Luna

Avui al mati ens hem llevat a les 9.00h esperant la primera sortida del dia. Tots estàvem esperant amb moltes ganes pujar al trenet que ens ha dut a fer una volta per una zona de Peníscola que no havíem visitat. Abans de pujar al tren hem agafat aigua i gorra per no passar calor.

Al migdia hem descansat una mica per preparar-nos per visitar el castell del Papa Luna (a la foto) només arribar al castell que tenia unes visites increïbles. Hem près un granissat per refrescar-nos. Desprès hem visitat el castell amb una guia que ens ha explicat totes les curiositats del castell per acabar bé la tarda hem acabat anat a la platja a banyar-nos per no passar calor.

Després de sopar ens hem ajuntat amb l’altre grup i hem anat a un karaoke on hem cantat moltes cançons i hem pogut prendre Sant Franciscos.

Grup 2 a Sobre del Bufador

Hem quedat a 3/4 de 9.00h per ser puntuals a l’esmorzar. Després hem anat amb el Grup 1 a fer una volta amb el trenet, on hem pogut veure el casc antic de Peñíscola des de la muntanya. Durant el recorregut del tren hem pogut fer fotos d’unes vistes molt maques i rebre les explicacions dels llocs on passàvem. En acabar els que han volgut han tingut estona lliure i la resta hem fet un vermut amb refrescs, musclos i patates braves a una terrassa just a sobre del mar, on les onades gairebé ens esquitxaven.

En acabar de dinar hem fet una migdiada perquè el cansament ja es comença a notar. A la tarda hem visitat el Museu del Mar, on hem vist diferents peixos i com ha evolucionat la pesca a la zona. També hem visitat el Bufador (a la foto), un forat a la roca on entra el mar i els dies de tempesta fa uns sorolls estranys i es pot veure l’aigua del mar. En acabar, com que feia molta calor i, com que ja anàvem preparats des de l’hotel, hem fet un bany a la platja.

Després hem anat cap a l’hotel per preparar-nos per la sortida de nit ja que avui havíem quedat amb l’altre grup per anar tots junts al karaoke. Allà hem cantat, ballat i ens ho hem passat molt bé. Quan vam arribar al karaoke ja ens teniem preparat varies gerres de San Francisco ben fresquetes preparades per servir-nos-les. Avui hem tornat a dormir cap a la 1.00h.

Dimecres 7 d’agost de 2013

GRUP 1

Aquest mati ens hem llevat a les 9.00h com cada dia amb molta gana així que hem esmorzat de tot: melmelada, pa, pastes, cafè, sucs… i després hem anat a la platja amb la crema posada des de l’hotel.

El dinar ha estat molt bo. Hem pogut menjar uns chipirons més petits que estaven boníssims. A la tarda hem fet el descans que ens mereixíem i després hem tingut temps per comprar i seguir visitant Penyíscola. Per últim, a la tarda ens hem trobat al punt d’informació amb l’altre grup on l’Adolfo, un guia molt simpàtic, ens ha fet una vista pel casc antic per llocs que encara no havíem visitat. Ens ha ajudat molt que portés fotos i ens hem passat l’estona fent preguntes de tot.

Tots a la porta Marítima

A la nit hem anat a visitar la fira i hem provat tots els dolços que hi havien. Una part del nostre grup ha anat a la platja a banyar-se per la nit però han estat poca estona ja que corria una mica d’aire.

Després de tot hem anat a dormir força aviat per descansar per l’endemà.

GRUP 2

Aquest matí després d’esmorzar ens hem preparat per anar a la platja. Hem anat a la platja del Sud on ens hem pogut banyar i divertir tots junts i aprofitar el bon temps que ens està donant Peñíscola. Cap al migdia hem tornat a l’hotel per netejar-nos la sal i dinar ben fresquets.

Després de dinar hem fet una migdiada i en acabar ens hem dirigit cap al casc antic, on hem fet un passeig i hem fet un refresc a una terrasseta que estava situada al Bufador. La terrassa era molt maca i de fons teniem el so del mar que sortia del bufador. Cap a les 8.00h hem caminat fins a l’oficina de turisme central, allà ens esperava l’Adolfo, el nostre guia turístic i el Grup 1. l’Adolfo ens ha portat per tot el casc antic i ens ha ensenyat algunes fotos  antigues de com era abans Peñíscola, la visita ens ha agradat molt i hem après moltes curiositats de la zona que no coneixíem com el nombre de portes que tenia antigament el poble, on era el port i d’altres.

A l’acabar de sopar hem pogut gaudir d’un bany nocturn a la platja a la llum de la lluna, amb l’aigua ben calenta però quan sortíem de l’aigua l’aire era fresc, així que quan hem sortit hem anat ràpidament cap a l’hotel a dormir.

Dijous 8 d’agost de 2013

Grup 1 al Port

Avui hem anat a visitar el port. Allà hem pogut veure molts vaixells de pesca i també hem vist com els pescadors arreglaven les seves xarxes. Ens hem fet unes fotos amb el castell  de Peníscola al darrera. Després hem tornat aviat cap al hotel ja que havíem de dinar d’hora.

A la tarda hem agafat molt aviat l’autobús per anar al “Chiringuito de Toni”, unes piscines molt boniques amb uns tobogans molt grans, hem gaudit molt tirant-nos per tots ells. Els que no volíem banyar-nos ens hem estirat a l’ombra sota un paraigües, a la fresca. Hem tornat al hotel amb bus ja que estàvem molt cansats, ens hem dutxat i canviat per anar ben frescos a sopar.

Després de sopar alguns, els que encara no estàvem cansats, hem anat a prendre un refresc al bar Teatre, un local en ple centre turístic de Penyiscola. No massa tard hem tornat cap al hotel, que estàvem molt cansats.

Grup 2 Al Duomo

Avui ens hem llevat i després ens hem preparat per anar a fer una volta per la zona de botigues i aprofitar per comprar una mica. Els monitors estàven a un punt de referència que tots coneixíem per si teníem algun problema i així hem pogut anar sols a comprar. Quan ens hem trobat tots un altre cop hem anat a l’hotel cap a dinar. Avui hem dinat més d’hora per poder aprofitar la tarda de piscina que ens esperava.

Després de dinar hem pujat un momentet a agafar les coses per la piscina i posar-nos el banyador per marxar amb l’altre grup cap a la piscina d’Aqualàndia. Quan hem arribat ens hem buscat una zona per poder estirar les tovalloles. Els que hem volgut hem fet migdiada i la resta “al agua patos!!!”.

Al tornar a l’hotel ens hem dutxat i hem baixat a sopar. Després de sopar hem tornat a fer un refresc al Duomo i cap a dormir.

Divendres 9 de juliol de 2013

Festa Final a la discotecaGRUP 1

Avui després d’esmorzar per fi ha arribat unes de les activitats més esperades: la Golondrina, que ensenyaria la ciutat de Penyiscola des d’una altra perspectiva. Des del mar vam poder veure totes les coves secretes que utilitzàven el habitants del castell, el bufador i totes les escales esculpides a la terra. També es veia la cova de les masmorres on empresonaven el presos de més baixa a categoria. Ha estat un un trajecte molt tranquil sense cap complicació, es a dir, ningú s’ha marejat. Després del vaixell hem aprofitat per acabar de fer les compres que ens quedàvem al castell de Peñíscola. Després hem dinat i hem descansat una bona estona.

A la tarda ens hem preparat per anar a la platja, però els monitors ens havien preparat una sorpresa: un gran aperitiu que estava molt bo. Després ens hem fet el nostre últim bany a la platja de Peñíscola que ha estat curt ja que hem anat aviat al hotel per preparar-nos per la última nit i la gran festa.

La nit a començat amb una pel·lícula a la fresca “Historias de un zombie adolescente”, encara que alguns tenim tantes ganes de festa que hem decidit no acabar de veure la pel·lícula i marxar a la discoteca per començar la festa. Vam estar ballant tota l’estona i vam acabar la nit pujant a un gronxador tots junts per desbastir-nos de la festa.

Passeig en Golondrina

Avui després d’esmorzar ens hem dirigit cap al port, on ens esperaven per poder veure Peñíscola des del mar amb el grup 1. Hem navegat amb golondrina i ens han ensenyat des del mar el bufador, la cova de l’ermita, les escales del castell esculpides a la roca que baixaven fins al mar i la platja nord que té més de 4 km. Durant la ruta en vaixell ningú s’ha marejat i tots hem pogut gaudir de les vistes. A l’acabar hem volgut fer un vermout al bar dels pescadors on hem degustat peix de la mateixa llotja.

A l’acabar de dinar hem fet una migdiada molt llarga per poder sortir de festa, per acomiadar-nos del viatge. Després hem anat a acabar les compres que ens quedaven pendents i, a l’acabar hem començat a preparar la maleta i ens hem posat guapos per sortir de festa.

Després de sopar hem passat per la platja del sud on hi havia cinema a la fresca i alguns hem volgut veure la pel·lícula “Memorias de un zombi adolescente” i altres ja hem preferit anar cap a la discoteca. Allà ens hem trobat amb el grup 1 i ens han posat musica per ballar sense parar fins a les 3.00h de la matinada.

Dissabte 10 d’agost de 2013

GRUP 1

Aquest matí el dia ha començat més tard perquè la nit s’havia allargat. Cap a les 9:30h havíem de tenir totes les maletes preparades perquè calia deixar les habitacions abans d’anar a esmorzar. A  alguns ens ha costat llevar-nos però ho hem aconseguit. Després d’esmorzar hem tingut estona lliure però un grup ens hem encaminat al port per recórrer tot el mur del port i arribar a la punta per poder gaudir de la gran vista.

Després de dinar no ens ha donat temps de res ja que l’autobús ja ens passava a buscar així que hem agafat les maletes, hem carregat el bus i hem dit adéu a la ciutat de Peñíscola.

GRUP 2

Avui ens hem llevat una mica més tard perquè ahir varem allargar molt. Hem baixat les maletes i els monitors ens han revisat que no ens deixéssim res. Després hem anat a una terrassa a primera línia de mar a fer un vemout.

I després de dinar cap a casa tots cansats perquè ha estat una setmana molt intensa i divertida.

1 comment on “Penyíscola 2013”

1. mar rovira Respon

Uf!!molt be les fotos i moltissimess es un bon record!!
    de lo que em va explicar la Patri del viatge..nomes sabia la meitad..jaja…ara veien les fotos he vist que va ser super interesant..felicitas!!