Santa Fe – Granada 2014

Aquest contingut també està disponible en: Español

Diumenge 13 d’abril

Avui amb ganes de començar el viatge ens hem trobat una part del grup a l’Estació de Sabadell Nord, a la plaça Espanya. Quan ens hem acomiadat dels pares, hem baixat cap a l’andana per agafar el tren i cap a l’Estació de Sants per trobar-nos amb els que faltaven. A Sants havíem quedat a la botiga del FC Barcelona i quan hem arribat, resulta que ens l’havien canviat de lloc. Ara ens la trobem al vell mig de l’estació i al mig del pas.

Quan ja estàvem tots preparats hem anat cap a l’andana 11 que és per on passava el nostre tren. Ens han deixat baixar primer i quan ha arribat el tren cap a les cabines per sopar i a descansar, que demà al matí havíem de matinar molt.

Dilluns 14 d’abril

Davant l'Església de Santa Fe

Avui ens hem llevat i ja estàvem a Granada, el tren ens ha portat durant tota la nit i a les 7 del matí ha arribat. A l’estació ens esperava un autocar per portar-nos cap a Santa Fe, un poble al costat de Granada on hi tenim l’hotel. A l’arribar a l’hotel ens ha donat esmorzar i com que fins a les 12 no podíem entrar a les habitacions perquè les estaven preparant, hem aprofitat per visitar el centre de Santa Fe, per conèixer una mica. Com que gairebé ja eren les 12 hem anat cap a l’hotel per començar-nos a instal·lar i després poder dinar.

A l’acabar de dinar, com que estàvem cansats del viatge i d’haver matinat molt!, hem fet una estona de descans i després hem aprofitat per visitar algunes de les portes del poble. Aquestes portes monumentals servien, a l’antiguitat, per controlar la gent que entrava al poble. També hem visitat l’església, on hem pogut veure com es preparen per les processions de setmana Santa, hem pogut veure diferents passos.  Al acabar la visita, hem anat a fer un refresc, que feia molta calor i hem passejat una mica més.

Després de sopar els que hem volgut hem anat a fer un veure i…. cap a descansar que demà toca un nou dia.

Dimarts 15 d’abril

Barri de Albacín

Avui l’acabar d’esmorzar ens he dividit en dos grups, els que volíem visitar Granada i els que volíem quedar-se a Santa Fe.

El grup que volíem anar a Granada hem anat a buscar el bus que ens ha deixat al Centre, on hem aprofitat per visitar el centre, el barri d'”Albaycín” o “Albaicín, situat a l’est de la ciutat i que té molts monuments de diferents èpoques, però sobretot “nazaritas” i renaixentistes. Durant la visita també hem visitat, per plaer i no pas perquè algú s’hagi posat malalt l’Hospital de “San Juan de Dios”. També hem visitat la “Plaza Nueva”, la Gran Via, hem passejat una mica per la zona de  la catedral, però no hem entrat perquè havíem de tornar cap a l’hotel per dinar.

El grup que volíem quedar-nos a Santa Fe hem fet un matí més tranquil, ja que hem visitat l’oficina de turisme per recollir més informació i fer noves propostes d’activitats als monitors. Ens hem fet un refresc, ja que feia molta calor i el sol no perdonava i després hem tingut una estona lliure per passejar per Santa Fe, que ja ens ho coneixem molt bé.

Per dinar ens hem trobat els dos grups i a la tarda hem fet una mica de migdiada. “Donde fueres haz lo que vieres” i quan ens hem trobat a mitja tarda, hem anat a fer un refresc per activar-nos i apropar-nos cap a la zona on passarà cap a les 20:00 la processó. Ens hem hagut de posar al punt del recorregut que ens han recomanat una bona estona abans, ja que sinó no l’haguéssim pogut veure, i al acabar la processó cap a sopar a l’hotel, que ja era tard i ens estaven esperant.

Després de sopar hem anat a fer un refresc a un bar, on el propietari ens ha convidat als refrescs i a les tapes.

Dimecres 16 d’Abril

Entrada a l'Alhambra

Avui al matí hem anat cap a Granada, on hem visitat tots junts el centre, hem visitat la “Calle Elvira”, un carrer ple de bars i amb molt d’encant. Hem tornat a passar per la “Plaza Nueva” on hem gaudit de diferents espectacles de carrer, com músics, ballarins, espectacles de bombolles… Al cap d’una estona hem agafat el bus per anar cap a l'”Alhambra” i hem dinat pels voltants.

Al acabar de dinar hem entrat a visitar els “Palacios  Nazaríes” i hem seguit gaudint del jardins. Quan hem acabat la visita hem tornat cap a Santa Fe, per sopar d’hora i poder veure la Final de la Copa de Rei. Quan ha acabat el partit hem anat a fer un refresc per gaudir.

Gran Via de Granada

Dijous 17 d’Abril

Avui ens hem llevat una mica més tard, i hem tingut el matí lliure, per descansar una mica que el cansament es comença a notar. Els he hem volgut ens hem quedat a l’hotel jugant a jocs de taula, al billar…. Els altres hem anat a fer una volta per Santa Fe, i a fer un refresc.

A la tarda ens hem dividit en dos grups, els que volíem anar a Granada i els que ens hem volgut quedar a Santa Fe. Els que hem volgut anar a Granada hem aprofitat per visitar el “Paseo de los Tristes” i diverses processons. Ens ha costat molt passejar, ja que com que hi havia moltes processons hi havia molts carrers tallats.  Els que ens hem volgut quedar a Santa Fe hem aprofitat per visitar el mercat, el Bar Soul on hem pogut gaudir de contes amb titelles i no ens han deixat fer fotos.

Després de sopar els de l’hotel ens han preparat un karaoke, on hem pogut cantar tots fins a altes hores de la nit.

Divendres 18 d’Abril

Última Festa al Pub Divine

Avui ens hem llevat una mica més tard, que el cansament es comença a notar. Cap a les 10 de matí hem decidit anar a passejar i hem visitat el “Parque de las Madres de la Plaza de Mayo”, un parc molt xulo que ens ha premés gaudir de la natura. Després hem tornat a passejant cap a Santa Fe.

Després de dinar hem fet una estona de migdiada. Cap a mitja tarda, els que hem volgut ens hem quedat fent jocs de taula, billars… a l’hotel i els altres hem anat a fer un passeig per Santa Fe i a fer un refresc. Hem tornat d’hora cap a l’hotel perquè a la nit volíem sortir de festa, ja que és la última nit a Santa Fe.

A l’acabar de sopar hem anat al Pub Divine, i hem estat de festa gaudint de la última nit fins passades les 3 de la matinada.

1 comment on “Santa Fe – Granada 2014”